سبک زندگیمجله ویدیوها

پروستاتیت مزمن می تواند باعث ناباروری شود

متخصص اورولوژی Op. دکتر. ظفر اویمان اظهار داشت که پروستاتیت مزمن به طور جدی زندگی مردان جوان را تحت تأثیر قرار می دهد و التهاب عضوی طولانی مدت است.

پروستاتیت مزمن یکی از بیماری های شایع در جوانان است. این بیماری که در صورت عدم درمان می تواند منجر به ناباروری شود ، می تواند به روش های مختلفی خود را نشان دهد. گفت: روش لقاح آزمایشگاهی در نتیجه ناباروری ، Urology Specialist Op. دکتر. ظفر اویمان ذکر کرد که خلاص شدن از پروستاتیت مزمن ، که مشکل اصلی است ، رویکرد عاقلانه تری است.

“به ندرت در مردان بیش از 45 سال دیده می شود”
اومن با بیان اینکه دلیل اصلی ظهور این بیماری مقاربت بدون محافظت است ، گفت: “در بیماری که به موقع معالجه را انجام ندهد ، التهاب از مجرای ادرار در غده پروستات قرار می گیرد و این امر درمان را بسیار دشوار می کند.” گفت متخصص ارولوژی بیمارستان Medicana Bahçelievler Op. دکتر. Zafer Oyman ، ”پروستاتیت مزمن همچنین در مردان در معرض سرما برای مدت طولانی دیده می شود. ما این را معمولاً در شناگران ، اسکی بازان و سربازان خود می بینیم که مدتهاست در کوه فعالیت می کنند. ” او گفت.

اومن با بیان اینکه پروستاتیت مزمن به طور کلی در مردان جوان دیده می شود ، اظهار داشت که پروستاتیت در مردان بالای 45 سال شایع نیست و این بیماری بیشتر در مردان بین 20 تا 45 سال دیده می شود. اومن با بیان اینکه بسیاری از علائم در پروستاتیت مزمن مشاهده می شود ، عبارات زیر را به کار برد: “بیماران می توانند با مشکلات مختلف به ما مراجعه کنند. مردان جوان شکایت دارند که نعوظ از کیفیت خوبی برخوردار نیست. بسیاری از بیماران به دلیل این بیماری از انزال زودرس رنج می برند. علاوه بر همه اینها ، شکایت هایی مانند درد در بیضه ، کشاله ران ، آلت تناسلی مرد ، پرینه و تکرر ادرار نیز ایجاد می کند.

“می تواند باعث ناباروری شود”
اویمن با تأکید بر اینکه پروستاتیت مزمن همچنین می تواند منجر به ناباروری شود ، گفت: “بزرگترین مشکل در بین علائم ناباروری است. به همین دلیل ، بیماران معمولاً به لقاح آزمایشگاهی متوسل می شوند. اما مشکل اصلی ناشی از پروستاتیت مزمن است. هنگامی که پروستاتیت مزمن در ناباروری تشخیص داده می شود ، درمان باید بلافاصله آغاز شود. پس از پایان درمان ، بیماری که آزمایش اسپرم در اوضاع مطلوبی دارد ، می تواند بدون نیاز به IVF صاحب فرزند شود. از عبارات استفاده کرد

بوسه. دکتر. اومن درباره درمان پروستاتیت مزمن گفت: “می توان گفت که درمان بیماری در 80 درصد بیماران من موفقیت آمیز بوده است. با این حال ، درمان بیماری لجبازی است و بنابراین بیمار باید مرتباً بررسی شود. در تشخیص پروستاتیت ، غده پروستات به صورت مقعدی ماساژ داده می شود ، ترشحات آلت تناسلی مرد تحت میکروسکوپ بررسی می شود و تشخیص داده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا