ترفندهامجله ویدیوها

تغییر ظاهر اتاق کودک شگفت انگیز || راهنمای والدین

با این راهنمای عالی اتاق کودک خود را ارتقا دهید
سلام به مادران و پدران م craftدب! امروز ما یک راه اندازی مجدد عالی اتاق کودک را به شما نشان می دهیم! امیدواریم این ویدیو به شما انگیزه دهد تا چیزی را در اتاق بازی فرزند خود نیز تغییر دهید ؛) اول از همه ، از دیوارها شروع کنیم! ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید رنگ خسته کننده ای را که در مغازه دارید ، بهبود بخشید. و نحوه ایجاد شیب روی دیوارها را خواهید دید. به نظر می رسد غیر معمول و سرد است! ما یک DIY عالی 3 در 1 به شما نشان می دهیم تا بتوانید تخت ، کمد و سرسره بچه خود را در یک مکان داشته باشید! به تماشای مراحل ساخت دیوارهای ساخته شده از Pop it fidgets و کف از رزین اپوکسی ادامه دهید. علاوه بر این ، ایده های رنگارنگ و جذاب دیگری برای دکوراسیون اتاق کودک خود خواهید یافت! این صنایع دستی سرگرم کننده را به تنهایی امتحان کنید و فرزند خود را با بهترین بازسازی اتاق شگفت زده کنید!

TIMESTAMPS:
00:54 – چگونه رنگ خسته کننده را تغییر دهیم
01:46 – تختخواب عالی DIY
03:38 – دیوارهای ساخته شده از Pop it
04:46 – دکوراسیون کف زیبا
06:59 – چراغ دیواری DIY

این ویدئو به منظور سرگرمی تهیه شده است. ما هیچ گونه ضمانتی در مورد کامل بودن ، ایمنی و قابلیت اطمینان نمی دهیم. هرگونه اقدامی که بر اساس اطلاعات موجود در این ویدئو انجام دهید کاملاً با مسئولیت خود شما است و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وارده و زیان آن نخواهیم داشت. در صورت برنامه ریزی برای تکرار ، مسئولیت بیننده این است که از قضاوت ، مراقبت و اقدامات احتیاطی استفاده کند.

ویدئوی زیر ممکن است فعالیتی را که بازیگران ما در محیط کنترل شده انجام می دهند ، نشان دهد- اگر قصد تکرار دارید ، از قضاوت ، مراقبت و احتیاط استفاده کنید.

همه نام محصولات و شرکت های نشان داده شده در ویدیو علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده دارندگان مربوطه است. استفاده از آنها به هیچ وجه وابستگی یا تأیید آنها را نشان نمی دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا