ترفندها

هک ها و ابزارهای برتر برای بهترین صاحبان حیوانات خانگی

سلام به همگی! اگر در خانه خود حیوان خانگی دارید یا قصد دارید آن را تهیه کنید ، این نکات و صنایع دستی را بسیار مفید می بینید ؛) تفنگ غذا تهیه کنید و در پیاده روی های روزمره با سگ خود بازی کنید. برای روزهای بارانی ، یک چتر کوچک را برای توله سگ خود فراموش نکنید تا آن را در طول پیاده روی گرم و خشک نگه دارد. وقتی به خانه می آیید ، فراموش نکنید که پنجه حیوانات خانگی خود را تمیز کرده و آنها را بشویید. اگر حیوان خانگی شما از آب متنفر است ، باید با چیزی حواس او را پرت کنید. توصیه می کنیم فیجت Pop It را به دیوار بچسبانید و مقداری تنقلات در آن قرار دهید. شستن سگ در حالی که مشغول خوردن غذاهای ناهنجار است راحت تر خواهد بود. برای دیدن یک تختخواب فوق العاده DIY برای حیوان خانگی خود ، یک مسواک DIY برای سگ ها و سایر وسایلی که می توانید هر روز با حیوانات خانگی خود استفاده کنید ، تماشا کنید.

TIMESTAMPS:
00:44 – دستگاهی برای شستن سگ شما
01:18 – تختخواب DIY برای سگ های کوچک
01:57 – دستگاهی برای کاهش سرعت غذا خوردن
06:47 – چگونه دندان های سگ را تمیز کنیم

 

این ویدئو به منظور سرگرمی تهیه شده است. ما هیچ گونه ضمانتی در مورد کامل بودن ، ایمنی و قابلیت اطمینان نمی دهیم. هرگونه اقدامی که بر اساس اطلاعات موجود در این ویدئو انجام دهید کاملاً با مسئولیت خود شما است و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وارده و زیان آن نخواهیم داشت. در صورت برنامه ریزی برای تکرار ، مسئولیت بیننده این است که از قضاوت ، مراقبت و اقدامات احتیاطی استفاده کند.

ویدئوی زیر ممکن است فعالیتی را که بازیگران ما در محیط کنترل شده انجام می دهند نشان دهد- لطفاً اگر قصد تکرار دارید از قضاوت ، مراقبت و احتیاط استفاده کنید.

همه نام محصولات و شرکت های نشان داده شده در ویدیو علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده دارندگان مربوطه است. استفاده از آنها به هیچ وجه وابستگی یا تأیید آنها را نشان نمی دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا